Tembakau Advertise

Halaman

24 Ogos 2009

Teka-Teki Hujan

Kumpulan Hujan sekarang ini agak tip-top juga sehinggakan ada pihak yang mencetak dan menjual t-shirt yang ada logo kumpulan ini.. Lalu aku dengan jahatnya mendapat idea baru apabila melihat seorang budak perempuan memakai t-shirt HUJAN untuk membuat satu teka-teki kepada murid-muridku.

Pada suatu hari di kelas 4 Teratai 2009:

aku : Ok, hari ni cikgu ada satu teka-teki =)

Murid-murid 4T : Apa teka-tekinya, cikgu?

aku : Pada suatu petang, cikgu ternampak seorang budak perempuan memakai BAJU HUJAN tetapi dia BASAH KUYUP tetapi baju hujan itu baru sahaja dibelinya.

Murid-murid 4T : Baju dia koyak kot? baju dia tidak dibutangkan kot? Baju dia tidak dikenakan topi kot? Baju dia berlubang?

aku : salah.. baju dia baru beli la.. lagi pun kalau pakai baju hujan mana bleh basahkan =)

Murid-murid 4T : Kami tak tahulah..

Aku pun melukis gambar T-shirt yang ada logo payung dan nama HUJAN =)

Murid-murid 4T : La.. saya pun ada baju tu..

aku plak hanya tersenyum kerana mampu mengenakan murid-muridku =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tembakau Slide

Catatan Popular

Jumlah Paparan Halaman

Live Traffic Feed

Tembakau Smiles