Tembakau Advertise

Halaman

24 Mac 2014

Santai Cafe Langkawi


Baru-baru ni abg member resign job sebagai pramugara dan buka sebuah restoran di Langkawi.. Oleh sebab pelawaan member maka aku pun pergi dgn anak dan isteri ke sana.. Ramai yang kata makanan dan servicenya baik.. Makanan memang sedap, fresh sea food, pelbagai menu westin, thai, malay dll, layanan first class dari owner dan harga berpatutan..
Antara makanan yang disediakan di Santai Cafe..
Rekemen menu oleh ramai pengunjung Santai Cafe adalah Mee Kari.. Mee Kari dorg ni kuahnya pekat, isi banyak dan puas hati lah klu order.. Isteri saya test mee kari..
Saya makan nasi lemak sambal sotong, sambal sotongnya memang sedap seperti masakan emak :), nasinya wangi, lemak, lembut, sambalnya tidak terlalu pedas, memang sedap..
Lokasi Santai Cafe Langkawi adalah di Batu Ara, Kuala Teriang, Langkawi.. Korang kena naik perlahan selepas Masjid Kuala Teriang.. Sebab takut terlepas kedainya hehe, sebab aku pun terlepas walaupun tu dulu kampung aku hehe..
Dorang pun ada page facebook kalau korang nak view page dan makanan dorg.. Secara keseluruhannya, Santai Cafe ni ramai orang kalau malam, sedang meningkat maju, layanan memang tip top.. https://www.facebook.com/santailangkawi


1 ulasan:

Tembakau Slide

Catatan Popular

Jumlah Paparan Halaman

Live Traffic Feed

Tembakau Smiles